ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ÉS ADATKEZELÉSI (GDPR) TÁJÉKOZTATÓ ingatlan felvételek készítéséhez.

 

  1. SZERZŐDŐ FELEK

 

Adat szolgáltató, és adat kezelő Szolgáltatói csoport, továbbiakban Szolgáltató:

 

Cég neve: Kaján Bors Bt.

Címe: 2000 Szentendre, Füzespark utca 14. I. emelet 4.

Adószáma: 27891166-1-13
Elérhetőség: 1/490 02 36
E-mail cím: [email protected]

Szolgáltatást igénybe vevő cég vagy magánszemély aki a weboldalon rögzített telefonvonalon, vagy emailben leadja a megrendelését az alábbi szolgáltatások valamelyikére. A továbbiakban, Megrendelő

 

  1. SZERZŐDÉS TÁRGYA

 

  • Eladó és kiadó ingatlanokhoz képi és filmi megjelenítés elkészítése interneten történő publikálása, ingatlan értékesítéshez fűződő felhasználás céljából.

 

  1. SZOLGÁLTATÁSOK MŰSZAKI TARTALMA

 

  • Fotósorozat

 

    • tartalma
      • Helyiségenként nagylátószögű objektívvel 1-2 HDR képet készítünk.
        • a képek interneten kerülnek átadásra digitális webre optimalizált formátumban a következő méretekben:
          • normál kép: 2880 x 1920 pixel
          • opcionális nagyobb kép: 3840 x 2160 pixel
        • kivitelezés módja: HDR (high dynamic range) Sony mirrorless fényképező gépekkel

 

  • 3D ingatlan séta

 

    • tartalma
      • gömbpanoráma képekből készült matterport technikával körüljárható ingatlan séta
        • az ingatlan engedélyezett összes helyiségéről körültekintés
        • minden helyiségből minimum egy nézőpont
        • babaház nézet
        • távolság mérési lehetőség
        • további önálló kép készítés egyéni nézőpontokkal
        • eszköz függetlenség (html5 szabvány + webgl)
        • 3D Ingatlan séta szolgáltatás havidíja 1.900 Ft / hónap
        • nyilak és kezelőfelület
        • VR (virtual reality) szemüveg mód telefonokhoz osztott képernyővel
        • a további legfrissebb fejlesztésekről a matterport.com oldalon tájékozódhat

 

  1. MEGRENDELÉSEK LEADÁSA:

 

  • telefonos megrendelések rögzített vonalon keresztül
  • emailes megrendelések visszaigazolóval
  • kajanborsmedia.hu időpontfoglalási oldalán

 

  1. KÖZPONTI SZERVEZÉS

 

  • Beérkező megrendelések befogadása

 

  • Megrendelés visszaigazolása

 

  • Szervezés kezdése / időpont egyeztetések több körben, útvonal és idő optimalizálás /

 

    • minőségbiztosítás
      • a szervezés rögzített vonalon történik, minőségbiztosítási okokból.

 

  • Szervezés véglegesítése

 

      • megbízónak
          • emlékeztető a fotózási időpontról és intervallumról
          • fotós érkezése a szervezési időponthoz képest +plusz -mínusz harminc perc
        • előkészületi tájékoztató a fotózáshoz az ingatlanra vonatkozólag
          • nem kell pipere takarítás csak rendezett környezet
          • dekorációs javaslatok
          • ingatlan előkészítési segédlet
        • lemondási és átszervezési lehetőségre való felhívás szabályai
          • útvonal zárás: Az az időpont mely előtt a fotózások módosíthatók még. A zárás a fotózási nap előtti délelőtti 9 óra. A módosításokat leadhatják telefonon vagy emailben. Az ezek utáni lemondásokat, átszervezési kéréseket nem tudjuk a fotós útvonal tervénél figyelembe venni.

 

  1. KIVITELEZÉS

 

  • helyszíni fotózás

 

    • érkezés
      • fotós érkezése a szervezési időponthoz képest +plusz -mínusz harminc perc
    • előkészítés
      • a fotós kéri az együttműködést a lehető legjobb eredmény érdekében
      • elmagyarázza a fotózás menetét és megjelöli a fotózás útvonalát
      • átnézi a helyiségeket fotó szemmel és megteszi a javaslatait
        • ezeket már előzetesen a tájékoztató levélben kiküldtük a tulajdonosoknak az ingatlan felkészítéséhez
      • a fotós a fotózási idő alatt mindent megtesz, hogy a legjobb eredményt érje el.
      • a fotózási idők az ingatlanok négyzetmétereihez vannak igazítva.
      • fotózási idő: 100 m²-re az előkészítési idő a fotózási idővel együtt ~40-60 perc. A pontos idő norma több dologtól függ, az ingatlan rendezettségétől, helyiségek elhelyezkedésétől, egyéb helszíni adottságtól.
      • a fotózási időn túl a fotósok nem tudnak maradni a következő ingatlanhoz való pontos érkezés miatt.
      • bár a fotósok felkészültek a hatékony munkavégzésre, így kisebb tárgyak rendezésében partnerek tudnak lenni, de ezen túl nem feladatuk a berendezések mozgatása. Ha erre van szükség mindenképpen javasolt segítség kérése a fotózási idő alatti hatékony munkavégzéshez.
      • Megrendelő a megbízási szerződés aláírásával igazolja, hogy saját ingatlanába engedi be a fotográfust, s a megbízással egyúttal hozzájárul az ingatlanba való belépéshez.
      • Amennyiben Megrendelő az ingatlan tulajdonosa által felhatalmazott ügyintézőként jár el, mindenképpen szükséges letölteni előre a szerződést, és azt aláíratni a tulajdonossal, valamint magával hoznia a felhatalmazást, hogy a fotográfust legálisan engedi be az ingatlanba.
      • A Megrendelő felelőssége a fotózás alatt mindvégig biztosítani a tulajdonosi vagy a felhatalmazott ügyintézői felügyeleti jelenlétet.
      • Megrendelő felelőssége biztosítani a bejutást az ingatlanba (biztonsági eszközök ki- és bekapcsolása, házőrző kutya felügyelete stb.).
      • Megrendelő aláírásával kijelenti, hogy a fotográfus érkezésekor meglevő állapot (tisztaság, rend) az, amelyet látni/láttatni akar az elkészülő felvételeken.
      • Szolgáltató a helyszíni szemle által felajánlhat segítséget a tárgyak elrendezésében. Azonban csak olyan mértékben, melyet felelősséggel tud vállalni mind az értékbiztonság, mind a visszarendezés tekintetében.
      • Szolgáltató vállalja, hogy minden esetben annyi pozícióból készít fényképet, mely az ingatlan értékesítése szempontjából elegendőnek ítél meg mind Megrendelő, mind Szolgáltató (képek darabszáma tehát mindig változó).
      • Megrendelő a képeket kizárólag az ingatlan eladásával, bérbeadásával kapcsolatosan használhatja fel. Minden egyéb felhasználás esetén a fotográfustól engedélyt kell kérnie.
      • A szerzői jog értelmében a képek tulajdonosa minden esetben annak készítője, csak a képek felhasználási joga ruházható át.
      • Szolgáltató a felvételek készítése után két napon belül, elektronikus formában küldi el a kész fotókat a Megrendelő által megadott email-címre.
      • Szolgáltató aláírásával igazolja, hogy a képeket nem manipulálta olyan módon, hogy az megtévessze az ingatlant megvásárolni vagy bérelni kívánókat.

 

  • gyártás/feldolgozás/minőség ellenőrzés központban

 

    • feldolgozási idő a fotózástól számított 1 munkanap. A fotózás napja a 0. nap.

 

  • készre jelentés / anyagok átadása

 

    • az elkészült anyagok átadása a megrendelőnek e-mailen
    • felhasználási útmutatók, ismertetők és leírások elküldése

 

  1. HIBAKEZELÉS

 

  • képi hibák

 

      • hibáknak minősülő észrevételek
        • 90%-nál nagyobb homályossági ráta
        • 90%-nál több illesztési hibák / 3D ingatlan sétánál /
        • alaprajzi hibák
      • hibának nem minősülő észrevételek
        • időjárásból adódó fény viszonyok változása
        • esős időnél kültéren felső szekció kitakarás / 3D ingatlan sétánál /
        • képen látható valóságban is látható tárgyak megjelenése
        • a közvetítő vagy a tulajdonos által nem engedélyezett helyek elmaradása
        • megvilágításból vagy időjárási körülményekből adódó szín torzulások
  • javítások módjai
      • intarziás kitakarás / homályosító algoritmus használata kiválasztott területen /
      • retusálás / képi átalakítás a valóság látszatát keltve /
      • újra fotózás

 

  • szervezési hibák

 

    • Útvonal zárás utáni fotózás teljes vagy részleges elmaradása

 

  • kivitelezői hatáskörbe tartozó okok miatt

 

          • fotós késéséből adódó fotózás teljes vagy részben történő meghiúsulása
            • amennyiben a fogadó fél a fotózási időpont végéig a fotós rendelkezésére állt
          • fotózás meghiúsulása műszaki vagy egyéb okok miatt
  • javítási módok:
        • fotózás újraszervezése elsőbbséggel valósul meg
        • újrafotózás esetén 50%-os garancia díj visszatérítés jár a megrendelőnek

 

  • megrendelői hatáskörbe tartozó okok miatt

 

          • fotózás részben valósul meg
            • helyszíni fogadó jelentős késése miatt a fotózási idő lejár
            • helyszíni fogadó távozása az előre jelzett fotózási idő előtt
            • helyszín előkészítettlensége miatt a pakolási idővel együtti fotózási idő nem fér bele a fotózási időbe
          • fotózás elmaradás
            • lemondás
            • betegség
  • javítási módok:
        • újrafotózás igénylése teljes áron
        • az elmaradt fotózás miatt kiszállási, szervezési és készenléti általánydíj terheli a megrendelőt. Ez az ingatlan fotózás díjának a 50%-a, de minimum 9 900 Ft
        • megelőzési módok: a szervezéseket a kivitelező 20 órával a zárás előtt átadja mind a közvetítőnek mind a tulajdonosnak, akivel az időpontot előzetesen leegyeztette. A közvetítő meggyőződhet 20 óra alatt arról, hogy az ügyfele biztosan feljegyezte-e magának a fotózás időpontját és mikéntjét. Nem árt emlékeztetni a tulajdonost, hogy mindenféle változást a fotózást megelőző nap reggel 9 óráig le lehet még adni (díjmentesen).
      • vis maior
        • háborús helyzet
        • teljes út zár és megközelíthetetlenség
        • természeti katasztrófák
      • nem vis maiornak számító tényezők
        • időjárási körülmények/ pl: borús-esős idő / kiszáradt fű …
        • emberi tényezők/ pl: betegség / váratlan látogató / tennivaló / feledékenység
        • az ingatlant az előre jelzett elkészítési időn belül eladták

 

  1. SZÁMLÁZÁS

 

  • Első megbízás alkalmával a Megbízó a felvételek készítésekor köteles aláírni a megbízási szerződést, és díjbekérő kiállítása után kifizetni a fotózás díját, jelen szerződés aláírása előtt Szolgáltató tájékoztatta Megrendelőt az árakról, melyeket Megrendelő tudomásul vett.
  • A számlázás a fotózás után a – helyszínen is – történhet vagy a fotózás előtt díjbekérő kiállításával.
  • Áfás számla igényét kérjük előre jelezze. (A számla áfa tartalma: 0%, tehát a bruttó és nettó összeg megegyezik.)

 

  1. ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT (GDPR)

 

  • A szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy kapcsolatukból származó adatkezelésük megfelel, a vonatkozó szabályzatban meghatározott elvárásoknak.

  • A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (a továbbiakban: Rendelet) előírja, hogy az Adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintett részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa, továbbá hogy az Adatkezelő elősegíti az érintett jogainak a gyakorlását. Az érintett előzetes tájékoztatási kötelezettségét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 2011. évi CXII. törvény is előírja. Az alábbiakban olvasható tájékoztatással e jogszabályi kötelezettségünknek teszünk eleget.

 

9.1 Társaságunk IT szolgáltatója

 

Társaságunk a honlapja fenntartásához és kezeléséhez adatfeldolgozót vesz igénybe, aki az IT szolgáltatásokat (tárhelyszolgáltatás) biztosítja, és ennek keretében – a vele fennálló szerződésünk tartamáig – kezeli a honlapon megadott személyes adatokat, az általa végzett művelet a személyes adatok tárolása a szerveren.

 

Ezen adatfeldolgozó megnevezése a következő:

Cégjegyzékszám: 01 09 914549

Adószám: 14671858-2-41

Telefonszám: Mobil: +36 70 362 4785

E-mail cím: [email protected]

Honlap: https://rackforest.com/

 

9.2 Látogatói adatkezelés a Társaság honlapján

 

(1) A Sütik (cookie-k) rövid adatfájlok, melyeket a meglátogatott honlap helyez el a felhasználó számítógépén. A cookie célja, hogy az adott infokommunikációs, internetes szolgáltatást megkönnyítse, kényelmesebbé tegye. Számos fajtája létezik, de általában két nagy csoportba sorolhatóak. Az egyik az ideiglenes cookie, amelyet a honlap csak egy adott munkamenet során (pl.: egy internetes bankolás biztonsági azonosítása alatt) helyez el a felhasználó eszközén, a másik fajtája az állandó cookie (pl.: egy honlap nyelvi beállítása), amely addig a számítógépen marad, amíg a felhasználó le nem törli azt. Az Európai Bizottság irányelvei alapján cookie-kat [kivéve, ha azok az adott szolgáltatás használatához elengedhetetlenül szükségesek] csak a felhasználó engedélyével lehet a felhasználó eszközén elhelyezni.

 

(2) A felhasználó hozzájárulását nem igénylő sütik esetében a honlap első látogatása során kell tájékoztatást nyújtani. Nem szükséges, hogy a sütikre vonatkozó tájékoztató teljes szövege megjelenjen a honlapon, elegendő, ha a honlap üzemeltetői röviden összefoglalják a tájékoztatás lényegét, és egy linken keresztül utalnak a teljes körű tájékoztató elérhetőségére.

 

(3) A hozzájárulást igénylő sütik esetében a tájékoztatás kapcsolódhat a honlap első látogatásához is abban az esetben, ha a sütik alkalmazásával együtt járó adatkezelés már az oldal felkeresésével megkezdődik. Amennyiben a süti alkalmazására a felhasználó által kifejezetten kért funkció igénybevételéhez kapcsolódik, akkor a tájékoztatás is megjelenhet e funkció igénybevételéhez kapcsolódóan. Ebben az esetben sem szükséges az, hogy a sütikre vonatkozó tájékoztató teljes szövege megjelenjen a honlapon, elegendő egy rövid összefoglaló a tájékoztatás lényegéről, és egy linken keresztül utalás a teljes körű tájékoztató elérhetőségére.

 

9.3 Tájékoztatás sütik (cookie) alkalmazásáról

 

(1) Az általános elterjedt internetes gyakorlatnak megfelelően Társaságunk is használ sütiket (cookie) a weboldalán. A cookie egy kis fájl, amely egy sor karaktert tartalmaz, és amely akkor kerül a látogató számítógépére, amikor az egy webhelyet keres fel. Amikor ismét felkeresi az adott webhelyet, a cookie-nak köszönhetően a webhely képes felismerni a látogató böngészőjét. A cookie-k tárolhatnak felhasználói beállításokat (pl. választott nyelv) és egyéb információkat is. Többek között információt gyűjtenek a látogatóról és eszközéről, megjegyzik a látogató egyéni beállításait, felhasználásra kerülhetnek pl. az online bevásárlókosarak használatakor. A sütik általánosságban megkönnyítik a weboldal használatát, elősegítik, hogy a weboldal a felhasználók számára igazi webes élményt nyújtson, és hatékony információforrást jelentsen, továbbá biztosítják a weboldal üzemeltetője részére az oldal működésének ellenőrzését, visszaélések megakadályozását és a weboldalon nyújtott szolgáltatások zavartalan és megfelelő színvonalú biztosítását.

(2) Társaságunk honlapja a weboldal használata során a látogatóról, illetve az általa böngészésre használt eszközről az alábbi adatokat rögzíti és kezeli:
• az látogató által használt IP cím,
• a böngésző típusa,
• a böngészésre használt eszköz operációs rendszerének jellemzői (beállított nyelv),
• látogatás időpontja,
• a meglátogatott (al)oldal, funkció vagy szolgáltatás.

(3) A sütik használatának elfogadása, engedélyezése nem kötelező. Visszaállíthatja böngészője beállításait, hogy az utasítsa el az összes cookie-t, vagy hogy jelezze, ha a rendszer éppen egy cookie-t küld. A legtöbb böngésző ugyan alapértelmezettként automatikusan elfogadja a sütiket, de ezek általában megváltoztathatóak annak érdekében, hogy megakadályozható legyen az automatikus elfogadás és minden alkalommal felajánlja a választás lehetőségét.

 

A legnépszerűbb böngészők süti beállításairól az alábbi linkeken tájékozódhat

Mindezek mellett azonban felhívjuk a figyelmet arra, hogy előfordulhat, hogy bizonyos webhelyfunkciók vagy -szolgáltatások nem fognak megfelelően működni cookie-k nélkül.

 

(4) A weboldalon használt sütik önmagukban nem alkalmasak a felhasználó személyének beazonosítására.

 

(5) Társaság honlapján alkalmazott sütik:

 

9.4 Technikailag elengedhetetlenül szükséges munkamenet (session) sütik

Ezek a sütik ahhoz szükségesek, hogy a látogatók böngészhessék a weboldalt, zökkenőmentesen és teljes körűen használhassák annak funkcióit, a weboldalon keresztül elérhető szolgáltatásokat, így – többek között- különösen a látogató által az adott oldalakon végzett műveletek megjegyzését egy látogatás során. Ezen sütik adatkezelésének időtartama kizárólag a látogató aktuális látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával a sütik e fajtája automatikusan törlődik a számítógépéről.

A kezelt adatkör: AVChatUserId, JSESSIONID, portal_referer.

Ezen adatkezelés jogalapja az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalmi szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. CVIII. törvény (Elkertv.) 13/A. § (3) bekezdése.

  1. Az adatkezelés célja: a honlap megfelelő működésének biztosítása.

 

  1. Hozzájárulást igénylő sütik:

Ezek lehetőséget biztosítanak hogy a Társaság megjegyezhesse a felhasználó honlappal kapcsolatos választásait. A látogató a szolgáltatás igénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során ezen adatkezelést bármikor megtilthatja. Ezek az adatok nem kapcsolhatók össze az igénybe vevő azonosító adataival és az igénybe vevő hozzájárulása nélkül nem adhatók át harmadik személy számára.

 

2.1. Használatot elősegítő sütik:

Az adatkezelés jogalapja a látogató hozzájárulása.

Az adatkezelés célja: A szolgáltatás hatékonyságának növelése, felhasználói élmény növelése, a honlap használatának kényelmesebbé tétele.

Az adatkezelés időtartama 6 hónap.

 

2.2. Teljesítményt biztosító sütik:

Google Analytics sütik – erről itt tájékozódhat:

https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage

 

Google AdWords sütik – erről itt tájékozódhat:

https://support.google.com/adwords/answer/2407785?hl=hu

 

9.5 Hírlevél szolgáltatáshoz kapcsolódó adatkezelés

 

(1) A hírlevél címzettjeit internetes felületekről, workshopjainkon személy feliratkozásból kapjuk. A hírlevél küldését a hozzájárulása alapján kezeljük. A hírlevéről az érintett a hírlevél „Leiratkozás” alkalmazásának használatával, vagy írásban, vagy e-mailben tett nyilatkozattal bármikor leiratkozhat, amely a hozzájárulás visszavonását jelenti. Ilyen esetben a leiratkozó minden adatát haladéktalanul törölni kell.

 

(2) A kezelhető személyes adatok köre: a természetes személy neve (vezetéknév, keresztnév), e-mail címe.

(3) A személyes adatok kezelésének célja:

  1. Hírlevél küldése a Társaság termékei, szolgáltatásai tárgyában
  2. Reklámanyag küldése

 

(4) Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.

 

(5) A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái: a Társaság ügyfélszolgálattal, marketing tevékenységével kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, adatfeldolgozóként a Társaság IT szolgáltatója munkavállalói a tárhelyszolgáltatás teljesítése céljából,

 

(6) A személyes adatok tárolásának időtartama: a hírlevél-szolgáltatás fennállásáig, vagy az érintett hozzájárulása visszavonásáig (törlési kérelméig).

 

9.6 Közösségi irányelvek / Adatkezelés a Társaság Facebook oldalán

 

(1) A Társaság termékei, szolgáltatásai megismertetése, népszerűsítése céljából Facebook oldalt tart fenn.

 

(2) A Társaság Facebook oldalon felett kérdés nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak.

 

(3) A Társaság Facebook oldalán a látogatók által közzétett személyes adatokat a Társaság nem kezeli.

 

(4) A látogatókra a Facebook Adatvédelmi- és Szolgáltatási Feltételei irányadók.

 

(5) Jogellenes, vagy sértő tartalom publikálása esetén a Társaság előzetes értesítés nélkül kizárhatja az érintettet a tagok közül, vagy törölheti hozzászólását.

 

(6) A Társaság nem felel a Facebook felhasználók által közzétett jogszabályt sértő adattartalmakért, hozzászólásokért. A Társaság nem felel semmilyen, a Facebook működéséből adódó hibáért, üzemzavarért vagy a rendszer működésének megváltoztatásából fakadó problémáért.

 

  • Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
    • 1992. évi LXIII. törvény – a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról (a továbbiakban Avtv., adatvédelmi törvény);
    • 1992. évi LXVI. törvény – a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról;
    • továbbá az ennek végrehajtásáról rendelkező 146/1993. (X. 26.) Korm. rendelet;
    • 1998. évi XIX. törvény – a büntetőeljárásról (a továbbiakban Be.);
    • 1995. évi CXIX. törvény – a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről (DM törvény);
    • 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.

 

9.7 Adatkezelés adó- és számviteli kötelezettségek teljesítése céljából

 

(1) A Társaság jogi kötelezettség teljesítése jogcímén, törvényben előírt adó és számviteli kötelezettségek teljesítése (könyvelés, adózás) céljából kezeli a vevőként, szállítóként vele üzleti kapcsolatba lépő természetes személyek törvényben meghatározott adatait. A kezelt adatok az általános forgalmi adóról szóló 2017. évi CXXVII. tv. 169.§, és 202.§-a alapján különösen: adószám, név, cím, adózási státusz, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 167.§-a alapján: név, cím, a gazdasági műveletet elrendelő személy vagy szervezet megjelölése, az utalványozó és a rendelkezés végrehajtását igazoló személy, valamint a szervezettől függően az ellenőr aláírása; a készletmozgások bizonylatain és a pénzkezelési bizonylatokon az átvevő, az ellennyugtákon a befizető aláírása, a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény alapján: vállalkozói igazolvány száma, őstermelői igazolvány száma, adóazonosító jel.

 

(2) A személyes adatok tárolásának időtartama a jogalapot adó jogviszony megszűnését követő 8 év.

 

(3) A személyes adatok címzettjei: a Társaság adózási, könyvviteli, bérszámfejtési, társadalombiztosítási feladatait ellátó munkavállalói és adatfeldolgozói.

 

9.8 Kifizetői adatkezelés

 

(1) A Társaság jogi kötelezettség teljesítése jogcímén, törvényben előírt adó és járulékkötelezettségek teljesítése (adó-, adóelőleg, járulékok megállapítása, bérszámfejtés, társadalombiztosítási, nyugdíj ügyintézés) céljából kezeli azon érintettek – munkavállalók, családtagjaik, foglalkoztatottak, egyéb juttatásban részesülők – adótörvényekben előírt személyes adatait, akikkel kifizetői (2017:CL. törvény az adózás rendjéről (Art.) 7.§ 31.) kapcsolatban áll. A kezelt adatok körét az Art. 50.§-a határozza meg, külön is kiemelve ebből: a természetes személy természetes személyazonosító adatait (ideértve az előző nevet és a titulust is), nemét, állampolgárságát, a természetes személy adóazonosító jelét, társadalombiztosítási azonosító jelét (TAJ szám). Amennyiben az adótörvények ehhez jogkövetkezményt fűznek, a Társaság kezelheti a munkavállalók egészségügyi (Szja tv. 40.§) és szakszervezeti (Szja 47.§(2) b./) tagságra vonatkozó adatokat adó és járulékkötelezettségek teljésítés (bérszámfejtés, társadalombiztosítási ügyintézés) céljából.

 

(2) A személyes adatok tárolásának időtartama a jogalapot adó jogviszony megszűnését követő 8 év.

 

(3) A személyes adatok címzettjei: a Társaság adózási, bérszámfejtési, társadalombiztosítási (kifizetői) feladatait ellátó munkavállalói és adatfeldolgozói.

 

9.9 Adatkezelés pénzmosás elleni kötelezettségek teljesítése céljából

 

(1) A Társaság jogi kötelezettség teljesítése jogcímén, pénzmosás és terrorizmus-finanszírozása megelőzése és megakadályozása céljából kezeli ügyfelei, ezek képviselői, és a tényleges tulajdonosoknak a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvényben (Pmt.) meghatározott adatait: a) természetes személy a) családi és utónevét, b) születési családi és utónevét, c) állampolgárságát, d) születési helyét, idejét, e) anyja születési nevét, f) lakcímét, ennek hiányában tartózkodási helyét, g) azonosító okmányának típusát és számát; lakcímet igazoló hatósági igazolványa számát, a bemutatott okiratok másolatát. (7.§).

 

(2) A személyes adatok címzettjei: a Társaság ügyfélkiszolgálással kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, a Társaság vezetője és a Társaság Pmt. szerinti kijelölt személye.

 

(3) A személyes adatok tárolásának időtartama: az üzleti kapcsolat megszűnésétől, illetve az ügyleti megbízás teljesítésétől számított 8 év. (Pmt. 56.§(2))

 

AZ ÉRINTETT KÉRELMÉNEK ELŐTERJESZTÉSE,

AZ ADATKEZELŐ INTÉZKEDÉSEI

 

  1. Az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a jogai gyakorlására irányuló kérelme nyomán hozott intézkedésekről.

 

  1. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az Adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet.

 

  1. Ha az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, a tájékoztatást lehetőség szerint elektronikus úton kell megadni, kivéve, ha az érintett azt másként kéri.

 

  1. Ha az Adatkezelő nem tesz intézkedéseket az érintett kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az érintett panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

 

  1. Az Adatkezelő a Rendelet 13. és 14. cikk szerinti információkat és az érintett jogairól szóló tájékoztatást (Rendelt 15-22. és 34. cikk) és intézkedést díjmentesen biztosítja. Ha az érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy – különösen ismétlődő jellege miatt – túlzó, az Adatkezelő, figyelemmel a kért információ vagy tájékoztatás nyújtásával vagy a kért intézkedés meghozatalával járó adminisztratív költségekre:
  2. a) díjat számíthat fel, vagy
  3. b) megtagadhatja a kérelem alapján történő intézkedést.

A kérelem egyértelműen megalapozatlan vagy túlzó jellegének bizonyítása az Adatkezelőt terheli.

 

  1. Ha az Adatkezelőnek megalapozott kétségei vannak a kérelmet benyújtó természetes személy kilétével kapcsolatban, további, az érintett személyazonosságának megerősítéséhez szükséges információk nyújtását kérheti.

 

Összefoglaló az érintett jogairól >>

 

  1. SOKSZOROSÍTÁS / SZERZŐI JOGOK

 

  • A 3D ingatlan séták módosításához, bárminemű sokszorosításához, file szintű megváltoztatásához, bármilyen továbbhasznosításához, elemeinek felhasználásához a Kaján Bors Bt., illetve annak jogutódjának írásbeli beleegyezése szükséges. Az átadott anyagot tovább, módosítani, értékesíteni tilos. A felvételek tartalmáért a megrendelő a felelős, akinek tájékoztatási kötelezettsége kiterjed az ingatlan tulajdonosok irányába. A fotókat készítő szolgáltató csak a Megrendelő Franchise vagy az ingatlan tulajdonos illetve annak megbízottja jelenlétében dolgozik. A megrendelő és a képviselt tulajdonos(ok) hozzájárul(nak) a digitalizált tartalmak interneten vagy kiadványban történő megjelenéséhez.
  • A megrendelő kijelenti, hogy a fotózási helyszíneket fotózási állapotban biztosítja képek és panorámaképek készítésére. A felvételeken látható anyagokat a megrendelő tudtával, az Ő kérésére készítette a szolgáltató. A képek tartalmáért a szolgáltató nem vállal felelősséget. A megrendelő kijelenti, hogy beszed és megőriz mindenféle általa szükségesnek tartott és a törvényeknek megfelelő hozzájárulást, mely a képek tartalmára vonatkozik. Ezt a szolgáltató nem vizsgálja. Amennyiben kérés merül fel, a megjelölt képeket a szolgáltató eltávolítja az internetről.

 

  1. RENDELKEZÉSRE ÁLLÁSI IDŐ

 

  • A rendelkezésre állási idő azt az intervallumot fejezi ki, amikor az 3D ingatlan séta elérhető az internetes hálózaton keresztül. A szolgáltató vállalja az adott internet szolgáltatótól függően, hogy a szolgáltatás rendelkezésre állási ideje 96%-os (éves viszonylatban). Az egyes fotókat a szolgáltató egy évig tárolja az átadástól számítva.